Material Tudung Sukan

Tudung sukan muslimah aktiv menggunakan material microfibre yang sangat selesa dipakai ringan sejuk dan cepat kering walaupun berpeluh. Manakala material tahan sport hijab ini daripada 90 polyster 10 spandex.

Elysium Sport Dri Fit Tudung Shopee Malaysia

Lebih mudah padankan dengan baju.

Material tudung sukan. Jahitan piping sebagai pemberat supaya tudung sukan ini lebih terletak dan tidak lagi bergerbangan ketika aktif bersukan. Dibuat dengan penuh kelembutan menggunakan poliester dan spandex yang diperbaharui. Dalam masa yang sama masih menjaga aurat dan tidak mendedahkan bentuk badan secara keterlaluan.

Kalau korang nak tahu tudung ni materialnya adalah 90 polyester dan 10 spandex. Sport hijab by nurd. Bila dah meningkat usia ni badan pun dah rasa lemau aje.

Tambah pula mama suka tudung jenis tak melekap ketat pada wajah jadi tudung sukan ni memang kena dengan wajah mama. Oh ya bagi yang ingin beriadah melakukan aktiviti berenang memanjat gunung mama syor sangat tudung ini. Salah satunya adalah sebab materialnya.

Tapi kadang kadang nak buat apa apa aktiviti luar ni selalu terbatas dengan cara pemakaian terutama tudung. Tudung sukan sesuai untuk wanita bersukan. Haaa mesti korang nak tahukan sebab apa.

Kain jenis microfiber ini memang jenis yang digunakan dalam pembuatan baju sukan. Ini tudung pertama yang eyda beli edisi print splat. Material yang digunakan adalah ringan tetapi tidak mudah diterbangkan angin.

Tudung sukan tahan menjadi pilihan kerana rekaannya menepati citarasa bagi wanita muslimah yang ingin menjalani aktiviti sukan dan riadah di luar dengan lebih selesa. Ini membuatkan ia lebih ringan dan selesa di pakai. Terima kasih kerana berminat untuk tahu lebih lanjut tentang peluang bisnes atau menjana pendapatan sampingan bersama muslimah aktiv.

Apa yang wanita berhijab perlukan adalah tudung sesuai dari segi material saiz dan keselesaan untuk melakukan aktiviti fizikal. Bersukan dengan lebih selesa dengan tudung sukan paling viral di malaysia tahan instant sports hijab. Dapatkan tudung sukan bergaya praktikal dengan inovasi baru yang direka khusus untuk aktiviti sukan.

Saya noor pengasas perniagaan tudung sukan dan baju sukan muslimah muslimah aktiv. Apa yang eyda suka dengan tudung ni sebab material yang digunakan memang ringan dan selesa. Sebelum itu izinkan saya terangkan terlebih dahulu tentang potensi bisnes dan permintaan pakaian sukan muslimah.

Saya cadangkan anda pakai sports hijab nurd iaitu tudung khas untuk bersukan. Fabrik ringan dan tudung yang tidak diterbalikkan menjadikannya selesa bagi atlet untuk tampil di dalamnya. Microfibre material microfibre yang sangat selesa dipakai ringan sejuk dan cepat kering walaupun berpeluh.

Biasanya sauk saja tudung apa yang tercapai dek tangan tak fikirpun sesuai. Kalau tengah usha tudung sport friendly nah ini dia untuk anda. Kenapa tudung sukan tahan ini menjadi pilihan aku.

Warna pilihan yang eyda gemar pilih ialah biru dan hitam. Jadi tudung tahan ini tidak mudah kedut dan jarang serta yang paling penting adalah sangat ringan. Kena fikirkan juga aktiviti yang sesuai untuk pastikan badan sentiasa berada dalam keadaan sihat dan cergas.

Tudung sukan pertama bycottongalore yang eyda beli nih lebih kepada corak. Tudung sukan yang mudah dipakai dan tahan lasak ini telah banyak digunakan didalam pelbagai aktiviti sukan antaranya zumba riding larian fun run hiking malah snorkelling.

Tudung Sukan Lycra Readystock Gold Lazada

New Design Bawal Sport Hijab Material Tudung Sukan Sport Hijab Facebook

Tudung Sukan Atlet Ready Stock Shopee Malaysia

Elham Sufi Tudung Sport Tudung Sukan Material Dari Facebook

Tudung Sukan All Cetak Nama Lycra Gred Aaa Readystock Shopee Malaysia

Jari Jemari Menari Tudung Sukan Pilihan Wanita Aktif Tahan Instant Hijab Dari Ptt Outdoor

Tudung Selesa Bersukan Harian Metro

Tudung Selesa Bersukan Harian Metro

Tudung Sukan Cetak Nama Home Facebook

Tudung Sukan Gred Aaa Home Facebook

Tudung Sukan Gred Aaa Readystock Shopee Malaysia

Tudung Sukan Inovatif Yang Menutup Aurat

Tudung Sukan Dark Blue Line Cetak Nama Gred Aaa Readystock Pink Lazada

Tudung Sukan 1 Malaysia Home Facebook

Tudung Sukan Labuh Sports Hijab Big Size For Earphone Friendly Tudung Hijab Tudung Sukan Muslimah Shopee Malaysia

Sport Hijab By Tahan Muslimah Instant Sports Hijab Tudung Sukan Muslimah Lazada

Tudung Sukan With Logo On Awning Readystock Shopee Malaysia

Tudung Sukan Muslimah Sport Hijab Shopee Malaysia

Tudung Sukan Grey All Microfiber Gred Aaa Readystock Shopee Malaysia


LihatTutupKomentar