Acara Sukaneka Yang Kelakar

Penuh meriah penuh keriangan pak cik makcik yang sebelum ni kita jarang nampak dia kelakar masing masing all out dan saya amat yaqin yang niat utama acara ini dijalankan kerana kita nak rapatkan ukhwah sesama kita tercapai. Budak tabika baju hijau je budak2 nye kicik2.

20 Senarai Acara Sukaneka Kanak Kanak Menarik Dan Mudah Bidadari My

Sokong team adek aku haha.

Acara sukaneka yang kelakar. Masih elok terpateri tak dibukak bukak soalan itu ni sume gara gara kena check out tepat jam 12 tengahari sebab fully book katanya. Yang laen semua beso2 gajah. Ade banyak idea dapat brainwash haritu tapi kali ni buat 3 acara sahaja sbb masa pun 2jam je bagi.

Ni acara makan pisang paling cepat. Pada pagi yang cerah itu cikgu najib jadi pengacara majlis. Soklan sume dah ada.

Lepas tu ucapan dari encik azman ydp pibg sk ampang. Ala ala main kat funfair giteww. Kiut2 je budak2 baju hijau ni.

Adek aku join sebab melibatkan budak2 tabika kan. Aku lupe name game ni. Listing perkara menarik sepanjang sukaneka hari keluarga kali 1.

Senarai cadangan dan panduan acara sukaneka hari guru. Kerasukan skim cepat kaya paling berpengaruh yang sangat luar biasa. Naseb baek budak2 je boleh masuk.

Anak cikhe uwais da siap mandi kat pantai dah semua orang berterabor haha. Kudos to lin selaku pembuat soalan. Acara sukaneka kumpulan ladang 2014.

Antara acara yang diadakan sebelum sukaneka dimulakan ialah sepatah dua kata oleh guru besar cemerlang. Tapi kene bawak bola atas kepale. 14 acara lari bawa aiskrim gergasi bahan yang diperlukan skittle.

Budak ni ngidam nak mengandung. Acara sukaneka diakhiri dengan penyampaian hadiah sukaneka dan juga. Pastinya pelbagai acara telah dirancang oleh pihak sekolah untuk meraikan hari guru di sekolah masing masing.

Lebih kurang dalam 10 jenis sukan telah disediakan oleh ajk sukaneka kali ini tahniah terima kasih antaranya. Keadaan menjadi reda tapi kami semua di study room tak habis habis ketawa sebab rasa kelakar gila. 13 acara baling gelung dalam skittle bahan yang diperlukan skittle mengikut bilangan kumpulan gelung bersaiz kecil.

Lepas tu sepatah dua kata oleh guru besar cemerlang. Lepas dah siap setting semua nak panggil semua orang datang ke satu tempat tu bukan senang. Hari ini juga merupakan hari penghargaan istimewa untuk kalangan guru.

Actually ada banyak lagi game yang tak sempat nak main one of it serasi bersama. Isi air dalam botol kesian kanan knak nie kena ambil air dengan menggunakan span dari tepi pantai dan kemudian lari ke botol yang diletakkan didalam 10 meter dari gigi air tapi mereka mmg. Haihhhh kan best if dapat main.

Acara diakhiri dengan aktiviti bebas pada sebelah petangnya. Hehee cara minta peserta baling gelung ke skittle. Sukaneka yang diadakan di teluk senangin.

Kalau tak aku dah pulun grand prize ni. Kiraan markah kumpulan yang paling banyak mengumpul gelung menang. Hari guru adalah hari yang dinanti nantikan oleh semua warga pendidik di sekolah.

Para tetamu juga merenggangkan otot otot dengan menyertai tarian zumba yang sangat mengujakan. Acara sukaneka ni saya yang handle macam tahun lepas juga. Sukan family day paling kelakar dlegendcherating.

Ada Apa Pada Pida Majulah Sukan Untuk Negara Sukaneka Tadika

Family Day Acara Sukaneka Yang Kelakar

Idea Sukaneka Hari Keluarga Family Day Games Posts Facebook

Family Day Archives Emarieys

Aktiviti Untuk Family Day Fireflies Park Resort Bukit Belimbing Kuala Selangor

Blog Akak Kembang Hari Keluarga Ib Clans Di Janda Baik Part 4

Acara Sukaneka

Family Day Acara Sukaneka Yang Kelakar

Sukaneka Hari Keluarga Smk Muadzam Jaya 2019 Youtube

Hari Keluarga Gps Upm 2015 Sukaneka Acara Ketiga Youtube

Game Ulat Bulu Bapa Sukaneka 2017 Sekolah Alif Kuala Belait

Sukaneka Paling Lawak Youtube

12 Idea Menarik Untuk Sukaneka Murid Dan Dewasa Layanlah Berita Terkini Tips Berguna Maklumat

Family Day Aktiviti Permainan Youtube

Mya El Qayreena Azryan Sukaneka Suami Isteri Gelihati Lucu Kahkahkahhhhh

Koleksi Idea Sukaneka Hari Guru Pendidik2u

Senarai Cadangan Dan Panduan Acara Sukaneka Hari Guru Cikgu Share 1 0

Sukaneka Paling Kelakar Pasing Getah Guna Pencucuk Gigi Youtube

Acara Sukaneka Game Kelakar Untuk Family Day


LihatTutupKomentar