Borang Permohonan Majlis Sukan Wilayah Persekutuan

Selepas membuat permohonan secara online anda juga perlu menghantarkan hardcopy borang permohonan jawatan dan sijil sijil berkaitan ke alamat berikut majlis sukan wilayah persekutuan aras 2 blok 1 menara seri wilayah presint 2 62100 putrajaya. 4 tarikh tutup permohonan adalah pada 6.

Jawatan Kosong Jurulatih Berbasikal Wipers

Syarat syarat penuh pelantikan jawatan.

Borang permohonan majlis sukan wilayah persekutuan. Bagi mereka yang berminat sila lihat maklumat iklan jawatan kosong yang dibuka untuk permohonan seperti dibawah. Sumber dan untuk download syarat kelayakan disini. Majlis sukan wilayah persekutuan mswp ditubuhkan pada tahun 1979 di bawah akta majlis sukan negara 1971 akta 29 yang pada awalnya dikenali sebagai majlis sukan kuala lumpur.

Borang permohonan boleh di muat turun pada link di bawah. January 21 2019 jawatan swasta. Calon calon yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan tersebut.

Pemandu kenderaan gred h11 tarikh tutup permohonan 06 januari 2020 lokasi penempatan. Sekiranya anda seorang warganegara malaysia yang cukup syarat kelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun. Calon berkelayakan dan memenuhi syarat syarat yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti di bawah.

18 disember 2020 maklumat jawatan kosong. Jawatan kosong terkini di majlis sukan wilayah persekutuan wipers januari 2020 permohonan adalah dipelawa daripada warganegara malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di majlis sukan wilayah persekutuan sebagai. Mswp telah diperbadankan sebagai sebuah badan berkanun persekutuan berkuat kuasa pada 1 april 2012 selaras dengan perintah majlis sukan negara malaysia pindaan 2006.

Pengarah majlis sukan wilayah persekutuan aras 2 blok 1 menara seri wilayah presint 2 62100 putrajaya. Permohonan perlulah dihantarkan dan disertakan dengan satu salinan sijil kad pengenalan yang telah disahkan beserta gambar berukuran passport. Majlis sukan wilayah persekutuan mswp ditubuhkan pada tahun 1979 di bawah akta majlis sukan negara 1971 akta 29 yang pada awalnya dikenali sebagai majlis sukan kuala lumpur.

Jawatan kosong majlis sukan wilayah persekutuan 2019 admin k. Putrajaya tarikh tutup permohonan. Majlis sukan wilayah persekutuan lokasi kekosongan.

Calon yang berminat haruslah datang mengambil borang permohonan di majlis sukan wilayah persekutuan aras 2 blok 1 menara seri wilayah presint 2 62100 putrajaya atau muatturun disini. B borang permohonan yang telah dicetak dari sistem e jawatan hendaklah dihantar ke majlis sukan wilayah persekutuan dan disertakan dengan sesalinan kad pengenalan sijil kelayakan pendidikan sekeping gambar berukuran passport dan lain lain sijil jika berkaitan. 2 permohonan hendaklah disertakan dengan satu salinan sijil kad pengenalan dan sekeping gambar berukuran pasport.

Mswp telah diperbadankan sebagai sebuah badan berkanun persekutuan berkuat kuasa pada 1 april 2012 selaras dengan perintah majlis sukan negara malaysia pindaan 2006. 3 permohonan yang lengkap hendaklah dihantar ke alamat seperti d bawah. Untuk makluman terdapat beberapa kekosongan jawatan yang dibuka untuk permohonan oleh pihak majlis sukan wilayah persekutuan wipers.

Jawatan Kosong Yayasan Angkasa Februari 2020 In 2020

Borang Permohonan Jurulatih Majlis Sukan Negeri Perak Facebook

Jawatan Kosong Majlis Sukan Negara Malaysia

Jawatan Kosong Terkini Di Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Mswp Appjawatan Malaysia

Jawatan Kosong Di Majlis Sukan Wilayah Persekutuan

Jawatan Kosong Di Majlis Sukan Negara Malaysia Appjawatan Malaysia

B9prwcjnzj6r6m

Jawatan Kosong Di Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Wipers 09 Jun 2017 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini Di Majli Social Security Card Person Social Security

Jawatan Kosong Majlis Sukan Wilayah Persekutuan

Jawatan Kosong Terkini Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Wipers Kerja Kosong Kerajaan Swasta

Jawatan Kosong Permohonan Bagi Jawatan Majlis Sukan Negeri Selangor Facebook

Jawatan Kosong Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Mswp Tarikh Tutup 18 Jun 2019

Jawatan Kosong Terkini Skmm Tarikh Tutup 26 Januari 2020 In 2020 Personal Care Person Care

Jawatan Kosong Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Wipers Tarikh Tutup 17 Julai 2020

Jawatan Kosong Majlis Sukan Wilayah Persekutuan

Jawatan Kosong Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Wipers 04 Ogos 2017 Kerja Kosong Majlis Sukan Wilayah Perseku Social Security Card Social Security Person

Jawatan Kosong Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Wipers Januari 2020

Jawatan Kosong Terkini Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Pemandu Kenderaan Tarikh Tutup 18 Jun 2018 Ejobskini Com Portal Jawatan Kosong Kerajaan Dan Swasta

Jawatan Kosong Di Majlis Sukan Wilayah Persekutuan Terkini


LihatTutupKomentar