Contoh Laporan Hari Sukan Sekolah

Laporan hari sukan sekolah kebangsaan maluri. Johan keseluruhan bagi acara sukan tahunan sekolah jatuh kepada rumah wira biru naib johan pula disandang oleh rumah waja hijau manakala rumah sateria kuning mendapat tempat ketiga dan akhir sekali rumah saga merah.

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcrha Qk6zl58107wtyd52fouk5uqqkthndsh0cpxnzcx6hqujhf Usqp Cau

Padang kawad smk taman desa jaya anjuran.

Contoh laporan hari sukan sekolah. Laporan hari sukan sekolah laporan sukan sekolah kebangsaan besout 3 pada 23 januari 2010 sekolah kebangsaan besout 3 telah mengadakan temasya sukan tahunan sekolah kali ke 17 temasya sukan bermula pada pukul 8 00 pagi temasya tersebut diadakan di padang sekolah kebangsaan besout 3 yang terletak di belakang sekolah. Pendahuluan temasya sukan kali yang ke 10 diadakan di padang sekolah perenggan ke 2 sehari sebelum. Anda dikehendaki menyediakan laporan tentang temasya sukan tahunan yang dijalankan di sekolah kamu.

Gotong royong untuk kerja kerja persiapan terakhir khemah didirikan dan dihias. Ia diadakan di padang tan sri noraini ahmad bermula pada pukul 7 45 pagi. Smk taman desa jaya laporan aktiviti kejohanan sukan tahunan sekolah kali 15 2014 tarikh.

Tujuan hari sukan ini diadakan adalah untuk mencungkil bakat murid murid dalam kesukanan. Hari sukan tahunan sekolah bertemakan kitar semula 22 jun 2019 4. Contoh karangan laporan sambutan hari guru laporan dokumentasi sambutan hari guru tahun 2016 sekolah kebangsaan tengku mahkota.

Laporan ini nanti akan dijadikan sebagai bukti pertanggungjawaban dan juga arsip. Sediakan laporan itu selengkapnya. Laporan ini merupakan jenis laporan yang menerangkan seputar apa saja aktivitas maupun kegiatan yang dilakukan oleh sekolah tersebut.

01 november 2014 tempat. Contoh rangka karangan. Contoh karangan laporan hari sukan pada 15 feb 2020 sabtu yang lalu sekolah kebangsaan seri medan smksm telah menganjurkan temasya sukan kali ke 20.

Hari sukan bermula pada pukul 8 00 pagi. Laporan hari sukan negara. Pusat kokurikulum smk taman desa jaya 2.

1 laporan sekolah hijau. Contoh laporan sukan tahunan 1. Pada hari isnin 17 mei 2016 sekolah menengah kebangsaan tengku mahkota telah mengadakan majlis sambutan hari guru bersempena dengan hari guru yang jatuh pada 16 mei 2016.

Hari sukan diadakan di padang sekolah kebangsaan maluri yang terletak di belakang sekolah. Pada 23 januari 2010 sekolah kebangsaan taman maluri telah mengadakan hari sukan tahunan sekolah kali ke 17. Contoh laporan hari sukan saturday 5 july 2014.

Hijau sebagai atos watak sekolah sepanjang 5 tahun ini dengan menjadikan sekolah kebangsaan jalan enam sebagai sekolah contoh terbaik amalan hijau dan 5r di daerah hulu langat selangor. Persatuan sukan sekolah smk taman desa jaya dengan kerjasama. Terdapat beberapa jenis laporan salah satunya adalah laporan kegiatan sekolah.

14 Gambar Kartun Mickey Mouse Untuk Mewarna Mewarnai Pooh Kelompok Bermain Alia 200 Gambar Mewarnai Yang Bagus Mudah Untuk Di 2020 Mickey Mouse Gambar Kartun Gambar

Contoh Karangan Surat Rasmi Kepada Pihak Berkuasa Pelaksanaan Contoh Karangan Surat Rasmi Kepada Pihak Berkuasa Penerbangan Contoh Karan Karangan Sekolah Surat

Jadual Gaji Kakitangan Awam Cuti Sekolah Cuti Umum Dan Cuti Panjang 2018 School Photos School Calendar Teaching

1

Contoh Surat Perjanjian Perkongsian Perniagaan Aku Dan Dunia Kita Surat Surat Wasiat Ikrar

3 4 Bimbingan Sentiasa Mendapatkan Tunjuk Ajar Dan Bertanya Kepada Mentor Dan Pihak Pentadbir Sekolah Serta Rakan Guru Aga Oktober Negara

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcrha Qk6zl58107wtyd52fouk5uqqkthndsh0cpxnzcx6hqujhf Usqp Cau

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcrha Qk6zl58107wtyd52fouk5uqqkthndsh0cpxnzcx6hqujhf Usqp Cau

Laporan Hari Sukan Negara Peringkat Sekolah Sk Skarok 2016 Nama Sekolah Sk Skarok Lubok Antu Nama Program Hari Sukan Negara Education Paperwork


LihatTutupKomentar