Karangan Hari Sukan Sekolah Saya Tahun 3

Stadium dihias dengan panji panji yang berwarna warni. Karangan tentang hari sukan pada 14 mac 2010 sekolah kebangsaan seri tualang telah mengadakan termasya sukan yang kesepuluh.

Laporan Hari Sukan Sekolah

Khemah khemah didirikan dan padang sekolah telah dihiasi dengan reben rebe yang berwarna warni.

Karangan hari sukan sekolah saya tahun 3. Para ibu bapa mengambil tempat duduk di bawah kanopi khas yang disediakan. Sehari sebelum temasya sukan semua warga sekolah sibuk membuat persiapan. Hari sukan diadakan di padang sekolah yang luas.

Suasana di sekolah saya meriah sekali. Sekolah saya telah mengadakan hari sukan pada bulan mac yang lalu. Walaupun jauh namun cikgu anita tetap 3 tugasnya dengan tabah dan sabar kerana beliau tahu akan tanggungjawabnya.

Jarakkan di sekolah cikgu anita 4. Pada hari sabtu yang lepas sekolah saya telah mengadakan temasya sukan tahunan yang ke 58 di padang sekolah. Pada hari sabtu yang lalu sekolah saya telah mengadakan hari sukan.

Rumah rumah sukan itu ialah rumah bendahara rumah laksamana rumah temenggung dan rumah shahbandar. Sambutan hari sukan negara telah di isytiharkan pada setiap hari sabtu minggu kedua bulan oktober setiap tahun. Sebanyak empat buah rumah sukan telah mengambil bahagian.

Termasya sukan ini diadakan di padang sekolah bermula pada pukul 8 30 pagi. Karangan keperihalan tulis sebuah karangan yang bertajuk sukan tahunan sekolah saya. Jarak antara rumahnya dengan sekolah lebih kurang 15 kilometer.

Lengkapkan dan salin karangan di bawah. Academia edu is a platform for academics to share research papers. Sallehudin lihat profil lengkap saya.

Padang sekolah riuh seperti pasar penuh sesak dengan orang ramai. Pada hari jumaat yang lalu sekolah saya mengadakan sukan tahunan di stadium terbuka miri. Sabtu 26 februari 2011.

Sambutan hari sukan negara ini merupakan suatu inisiatif kementerian belia dan sukan di mana ia adalah satu langkah pro aktif didalam proses transformasi ke arah mencapai hasrat menjadikan malaysia sebagai sebuah negara bersukan sporting nation. Pada hari tersebut ramai orang datang ke sekolah. Apabila saya tiba di sekolah saya menuju ke arah padang sekolah.

Sebelum sukan diadakan semua guru dan murid sibuk membuat persiapan padang dihiasi dengan panji panji dan belon belon yang berwarna warni beberapa buah khemah didirikan di tepi padang para. Murid murid pula berkumpul di khemah rumah sukan masing masing. Kami mendirikan kanopi di tepi padang menghias pentas menggantungkan panji yang berwarna warni dan melukis garisan balapan di padang kami melaksanakan tugas bagai aur dengan tebing.

Bertugas sebagai guru di sebuah sekolah yang terletak di 2. Nur ayu umairah bte mohd. Upacara temasya sukan bermula dengan perarakan pasukan pancaragam dan rumah rumah sukan masuk ke padang.

Temasya sukan sekolah saya pada hari ahad yang lepas sekolah saya telah mengadakan temasya sukan tahunan sukan tahunan tersebut diadakan di padang sekolah saya yang luas itu. Contoh karangan upsr ppsr.

2013年upsr必读的9篇bm Karangan

Contoh Karangan Pengalaman

Sukan Tahunan Sekolah

Karangan Hari Sukan Sekolah Menengah

Hari Sukan Sekolah Contoh Karangan Perokok T

Bahan Skema Bm Penulisan

Panduan Contoh Karangan Dalam Pelbagai Format Upsr Sjk 2015

Contoh Sukan Tahunan

Pdf Karangan Jenis Catatan Ahmad Hishamuddin Academia Edu

Latih Tubi Bahasa Malaysia Tahun 3

Doc Hari Sukan Sekolah Saya Cheah Yeng Academia Edu

Contoh Amp Latihan Karangan Upsr

Sekolah Anda Telah Mengadakan Hari Kejohanan Sukan Olahraga Peringkat Sekolah

Karangan Hari Sukan

Karangan Sukan Sekolah Rendah Kronis G

Karangan Pengalaman Hari Sukan Negara Pt3

Hari Sukan Sekolah

Karangan Tentang Hari Sukan

Hari Sukan


LihatTutupKomentar