Diploma Sains Sukan Uitm Shah Alam

603 5543 5606 fax. Pensyarah kanan fakulti sains sukan dan rekreasi uitm shah alam mohd sadek mustafa berkata perkara itu tidak mustahil dilaksanakan apatah lagi kebanyakan olimpian masa ini mempunyai latar.

G2 Proposal

Diploma komunikasi media baharu dan keusahawanan kandungan.

Diploma sains sukan uitm shah alam. Untuk keterangan lanjut sila hubungi. Universiti teknologi mara uitm 40450 shah alam selangor darul ehsan malaysia webmedia uitm edu my tel. Pusat sukan universiti teknologi mara 40450 shah alam selangor tel.

Universiti teknologi mara uitm memilik 6 kampus cawangan di selangor dengan kampus utamanya terletak di shah alam dan kampus cawangan pula terletak di kampus uitm seksyen 17 kampus uitm dengkil pusat asasi kampus uitm selayang kampus post clinical pelajar tahun 4 5 kampus uitm sungai buluh dan kampus uitm puncak alam. Akaun instagramnya aqltaqee sehingga kini menghimpunkan lebih 2 700 pengikut. 2 julai 2020 majlis menandatangani mou diantara fakulti sains sukan dan rekreasi universiti.

Bangunan akademik 3 universiti teknologi mara 40450 shah alam selangor malaysia. Mou diantara fakulti sains sukan dan rekreasi universiti teknologi mara dan yakult malaysia sdn bhd. Momerandum persefahaman jaringan industri dan komuniti di antara fsr uitm dan westports malaysia.

Sr 113 diploma in sports studies. 282 sr 113 diploma in sports studies. Program akademik pertama fakulti sains sukan dan rekreasi fsr telah diperkenalkan pada tahun 1995 di kampus induk shah alam dengan pengambilan pelajar sulungnya seramai 130 orang.

Fakulti sains sukan dan rekreasi 2. Sedang mengikuti pengajian dalam bidang diploma pengurusan sains sukan dan rekreasi di universiti teknologi mara uitm shah alam. Program peringkat diploma ini terus berkembang melalui pengenalannya di kampus cawangan seperti arau perlis dan samarahan sarawak pada tahun 2002 di jengka pada.

Fakulti sains sukan dan rekreasi yang ditubuhkan pada tahun 1995 di uitm menawarkan diploma pengajian sukan yang hanya mengambil masa selama 6 semester persamaan dengan 2 tahun dengan pensyarah pensyarah yang begitu hebat sekali. Pengetahuan sains sukan applied science and a pass in history sejarah at spm. Diploma pengurusan sukan dan rekreasi.

Home

Home

Monash University And Uitm Shah Alam Crowned As Kek3 Winners Egg Network

Peluang Pekerjaan Sila Mohon Bagi Fakulti Sains Sukan Rekreasi Shah Alam Facebook

Yuhuu Sr 111 Diploma Pengurusan Sukan Rekreasi

Jawatan Kosong Uitm Universiti Teknologi Mara 15 November 2017 Kerja Kosong Uitm Universiti Teknologi Mara November 2017 Permohonan Adala Sarawak Johor

Printing Technology Universiti Teknologi Mara Home Facebook

Creations De Uitm 2020

27 Terbaru Pintu Utama Uitm Shah Alam

Staff Universiti Teknologi Mara Official Website

Transforming Uitm Into A Globally Renowned University

Peta Uitm Shah Alam Shah Alam Peta Bandar

Business Economics Students Uitm And Their Experience Beyond The Classroom Qs Wownews

Am110 Diploma In Public Administration

Home

Esports Club Uitm Shah Alam Malaysia Facebook

Alumni Fsg Uitm Community College Facebook 515 Photos

Kejohanan Sukan Tertutup Ptar Perpustakaan Uitm In 2020 Comic Books Book Cover Comic Book Cover

Asist2019 Home


LihatTutupKomentar