Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Kedah

Mohd firdaus bin ahmad exco belia dan sukan kerajaan negeri kedah. Keutamaan kami ialah untuk memberi perkhidmatan yang bersih cekap tepat dan cepat dalam suasana mesra apabila memberi.

Kompleks Belia Dan Sukan Kedah

Jabatan belia dan sukan negeri kedah alor setar malaysia.

Jabatan belia dan sukan negeri kedah. Dengan tagline rock your spirit program siri jelajah ke 5 berkereta oleh peserta dari gabungan kelab kereta negeri kedah gkknk dengan kerjasama skuad muda 1jpj sm1jpj negeri kedah menjelajah beberapa lokasi. Majlis telah disempurnakan oleh yang berhormat en. Pejabat menteri besar dan setiausaha kerajaan negeri kedah aras 4 blok b wisma darul aman 05503 alor setar kedah darul aman.

Jabatan belia dan sukan negara. Kompleks belia dan sukan alor setar. 04 7324500 fax.

Majlis perundingan belia negara peringkat negeri kedah sidang ii penggal 32 sesi 2019 2020 telah diadakan pada 3 september 2020 bertempat di bilik gerakan wisma darulaman anjuran bersama majlis belia negeri kedah. Jabatan belia dan sukan negeri kedah alor setar malaysia. Keutamaan kami ialah untuk memberi perkhidmatan yang bersih cekap tepat dan cepat dalam suasana mesra apabila memberi.

Jabatan belia dan sukan negeri kedah adalah agensi kerajaan di bawah pengurusan kementerian belia dan sukan. Anda boleh menghubungi jabatan belia dan sukan negeri kedah pada nombor telefon 604 7324500. Aras 2 zon a wisma persekutuan kompleks pentadbiran kerajaan persekutuan bandar muadzam shah mukim anak bukit 06550 alor setar kedah.

Misinya adalah memlahirkan belia yang berkaliber. Pejabat agama negeri kedah. Selamat melayari portal jabatan belia dan sukan garis panduan bagi kesediaan operasi bagi fasiliti sukan secara berperingkat sila klik untuk mendapatkan garis panduan bagi kesediaan operasi fasiliti sukan secara berperingkat bermula pada hari sabtu 16 mei 2020.

Jerantut 15 disember 2020 jabatan belia dan sukan negeri pahang telah mengadakan pemeriksaan aset alih kerajaan bagi tahun 2020. Sekretariat negeri kedah jabatan belia dan sukan negeri kedah d a kompleks belia dan sukan negeri kedah jalan stadium 05100 alor setar kedah. Bersempena sambutan hari malaysia dan kemerdekaan ke 58 lalu jabatan belia dan sukan negeri kedah bersama majlis belia negeri kedah mengadakan kembara jelajah rakan muda.

Jalan stadium bandar alor setar 05100 alor setar kedah. Read more pbsd jerantut bincang cadangan pembukaan kompleks 15 december 2020 15 december 2020 15 december 2020.

Portal Rasmi Kerajaan Negeri Kedah Kompleks Belia Dan Sukan Alor Setar

Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Sembilan Home Facebook

Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Kedah Home Facebook

Jg7gnysdo5jdam

Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Kota Setar Aras 2 Zon A Wisma Persekutuan Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Bandar Muadzam Shah Mukim Anak Bukit Alor Setar 2020

Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Kubang Pasu Home Facebook

Kerja Kosong Institut Sukan Negara Terkini Kepada Yang Berminat Jangan Lepaskan Peluang Untuk Segera Membuat Permohonan Jawatan Seperti Negara Need A Job Job

Pin On Jawatan Kosong Terkini

Jawatan Kosong Di Institut Jantung Negara Ijn 2 Jan 2020 Di 2020 Jantung Coding Periklanan

Jtpzoceymd1sbm

Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Johor Bahru Posts Facebook

Sukan Belia Projek Perumahan Rakyat Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Kedah Facebook

Kompleks Belia Dan Sukan Negeri Kedah Home Facebook

Jawatan Kosong Majlis Sukan Negara Malaysia Nsc Terkini 2015 Malaysia Negara Motor Oil

Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Perak Home Facebook

Kompleks Belia Dan Sukan Negeri Kedah Siaran Facebook

Jom Sertai Fit Malaysia Edisi Kedah 2020 Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Kedah Facebook

Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Kedah Facebook


LihatTutupKomentar